Megkezdődnek 2015- ös Szakma Kiváló Tanulója Verseny elődöntői!

A 2015- es Szakma Kiváló Tanulója Verseny (SzKTV), illetve Országos Szakmai Tanulmányi Verseny (OSzTV) elődöntői Heves megyében a Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (HKIK) szervezésében kerülnek megrendezésre 2015. január 6 – 21 között Egerben, Gyöngyösön és Hatvanban.
 
 

Megkezdődnek 2015- ös Szakma Kiváló Tanulója Verseny elődöntői!

A 2015- es Szakma Kiváló Tanulója Verseny (SzKTV), illetve Országos Szakmai Tanulmányi Verseny (OSzTV) elődöntői Heves megyében a Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (HKIK) szervezésében kerülnek megrendezésre 2015. január 6 – 21 között Egerben, Gyöngyösön és Hatvanban.
 
 
 
 
 

Megkezdődnek 2015- ös Szakma Kiváló Tanulója Verseny elődöntői!

A 2015- es Szakma Kiváló Tanulója Verseny (SzKTV), illetve Országos Szakmai Tanulmányi Verseny (OSzTV) elődöntői Heves megyében a Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (HKIK) szervezésében kerülnek megrendezésre 2015. január 6 – 21 között Egerben, Gyöngyösön és Hatvanban.
 
A verseny megnyitójára 2014. január 6-án 9:45 kerül sor a Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Székházában, ahol Herman István a Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara kézműipari alelnöke köszönti a bútorasztalos szakma versenyzőit.

 A versenyen közel 190 diák vesz részt, az alábbi szakmákban: Burkoló, Bútorasztalos, Cukrász, Elektronikai technikus, Élelmiszer- és vegyiáru-eladó, Épületasztalos, Erősáramú elektrotechnikus, Festő, díszítő, mázoló, és tapétázó, Gépgyártástechnológiai technikus, Gépi forgácsoló, Hegesztő, Kereskedő, Kőműves, Logisztikai ügyintéző, Magasépítő technikus, Műszakicikk eladó, Női szabó, Pincér, Ruházati eladó, Szakács, Szerkezetlakatos, Vendéglátásszervező-vendéglős, Villanyszerelő

 
A szakmai verseny fő célkitűzései:

 A szakképzésben részt vevő tehetséges tanulók számára a megmérettetés és a kiemelkedő eredmények elérési lehetőségének biztosítása.

 A „fizikai szakmák” társadalmi presztízsének és vonzerejének növelése a szakmunkás pályamodell bemutatása, népszerűsítése révén, a pályaválasztás és a pályaorientáció erősítése által.

Életszerű, gyakorlatorientált, kompetenciákat mérő feladatsorok bevezetése.
 
 
 

 
 

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!