A végén előztek Asiék

7. Valvoline Start Auto Eger Rally

Nem sikerült megtartani előnyét a Turi Tamás Percze Nándor kettősnek. A tizenkét szakaszon át vezető páros végül második helyen zárt.
 
 

A végén előztek Asiék

7. Valvoline Start Auto Eger Rally

Nem sikerült megtartani előnyét a Turi Tamás Percze Nándor kettősnek. A tizenkét szakaszon át vezető páros végül második helyen zárt.
 
 
 
 
 

A végén előztek Asiék

7. Valvoline Start Auto Eger Rally

Nem sikerült megtartani előnyét a Turi Tamás Percze Nándor kettősnek. A tizenkét szakaszon át vezető páros végül második helyen zárt.
Az utolsó előtti gyorsasági szakaszig úgy tűnt, 2004 és 2007 után ismét sikerül hazai terepen győzni Turi Tamásnak. A tegnap összeszedett előnyük, ugyan valamelyest csökkent Asiékkal szemben, ám így is majd 15 másodperccel előzték meg a második helyezett párost. Egerbaktára már hiányzó üveggel és kissé megtört autóval érkeztek Turiék, arra viszont kevesen gondoltak, hogy fél perccel rosszabb idővel érnek ki a pályáról, mint az ellenfelek. Ezzel elveszítették az első helyet, Aschenbrennerék pedig először a hétvége folyamán átvették a vezetést. A Tarnaszentmária Egerszalók gyorsaságin Asiék a 3., míg Turiék csak a 10. időt autózták, akiknek így nem sikerült a triplázás. Harmadikként zárt ifj. Tóth János és Tagai Róbert egy Peugeot 207 S2000 volánja mögött, míg a dobogóért harcoló Herczig-Baranyai kettős - bár ők kezdték legjobban a vasárnapot - jobb hátsó defekt miatt a 9. helyen végzett.
A végeredmény: 
1.
Aschenbrenner György
Pikó Zsuzsa
Mitsubishi Lancer Evo IX
01:16:53.6
2.
Turi Tamás
Percze Nándor
Mitsubishi Lancer Evo IX
01:17:19.3
3.
ifj. Tóth János
Tagai Róbert
Peugeot 207 S2000
01:17:33.6
Video: 1
Video: 1
 
 
A verseny után mondták (egerrally.hu):
 
Turi Tamás - Percze Nándor (Mitsubishi Lancer EVO IX.): „Próbáltunk óvatosan jönni, de nagyon felhordásos volt az út. Betettem tőre a kocsit, az út feldobott minket, az eleje elindult keresztbe, onnantól kezdve már nem bírtam megfogni, beestünk az árokba. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy pont talpra estünk indíthattunk utána egyből, de így is fél perces hátrányba kerültünk.”

Asi”- Pikó Zsuzsa (Mitsubishi Lancer EVO IX.): „Tegnap rengeteg apró hibánk volt, ma pedig gyakorlatilag 100%-osan működött az autó. A gumiválasztásunk is jól sikerült, ráadásul egy garnitúra gumival teljesítettük a távot. Ezt a versenyt gyakorlatilag nem mi nyertük meg, hanem a Tomi veszítette el.”

Herczig Norbert- Baranyai László (Skoda Fabia S2000): „A kedvem most egy kicsit jobb lett, hiszen a részeredményeink egész jók voltak, bizakodásra adhat okot. A végeredménnyel azonban nem vagyok elégedett, előbbre vártuk magunkat, de sajnos két olyan defektet kaptunk, amivel egyszerűen nem tudtunk mit csinálni. A szerencse nem volt ma velünk.”

Hadik András- Juhász István (Subaru Impreza N12): „Szerintem egy jó versenyen vagyunk túl, Miskolcon azonban gyorsulnunk kell. Megpróbálunk valamint kitalálni, kielemezzünk a versenyt, de nagyon nehéz dolgunk lesz, ha előrébb akarunk férkőzni! Nagyon szoros a magyar bajnokság, másodpercek vannak köztünk, így nehéz lesz jó eredmény elérni.”
 
„Menya”- Fodor Géza (Mitsubishi Lancer EVO IX.): „Visszacsúsztunk egy kicsit, az utolsó gyorson azt gondoltam, hogy Pethő Pisti nem fog már próbálkozni, de keményen átnyomta, így elénk került. Mindenképpen szerettünk volna célba érni, az autóban sem akartunk kárt tenni, a tízbe terveztük magunkat, sikerült, aminek örülünk, de a következő versenyre jobban felkészülünk!”

Béres Jozef jr.- Muller Robert (Skoda Octavia WRC): „Az utolsó három gyors végre jól ment, igaz elment a turbónyomásunk, de így is le tudtunk jönni és a szlovák bajnokságban az első helyen végeztünk, ami a célunk volt.”

Elek István- Magyar Gábor (Mitsubishi Lancer EVO IX.): „Ennyi defektes gumink még nem volt, ha csak az ebből adódó anyagi károkat nézzük, akkor jelentős.”

Magyar Miklós- Budai Annamária (Suzuki Swift Sport): „Az első versenyünk volt A6-ban, jóval hangosabb az autó, és remélem Miskolcra erősebb lesz. A szabályok miatt itt sosem lehet egy komoly A6-os autónk a fék és a váltó miatt. Örülünk az eredménynek.” 
 

 
 

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!