96%-ban elégedett ügyfelek

Az elégedettség relatív dolog, nagyon sok mindentől függ a körülményeken át a személyiségig, ha azonban egy ilyen nagy mintán 96%-os eredményről beszélhetünk, azt feltétlenül pozitív visszajelzésként építjük be a munkánkba – mondta a Polgármesteri Hivatalban tartott sajtótájékoztatón dr. Kovács Luca jegyző.
 
 

96%-ban elégedett ügyfelek

Az elégedettség relatív dolog, nagyon sok mindentől függ a körülményeken át a személyiségig, ha azonban egy ilyen nagy mintán 96%-os eredményről beszélhetünk, azt feltétlenül pozitív visszajelzésként építjük be a munkánkba – mondta a Polgármesteri Hivatalban tartott sajtótájékoztatón dr. Kovács Luca jegyző.
 
 
 
 
 

96%-ban elégedett ügyfelek

Az elégedettség relatív dolog, nagyon sok mindentől függ a körülményeken át a személyiségig, ha azonban egy ilyen nagy mintán 96%-os eredményről beszélhetünk, azt feltétlenül pozitív visszajelzésként építjük be a munkánkba – mondta a Polgármesteri Hivatalban tartott sajtótájékoztatón dr. Kovács Luca jegyző.
Március közepétől április végéig tartott az egri Polgármesteri Hivatalban az ügyfél-elégedettségi felmérés, 14 ügyfélfogadó ponton helyezték el a 8 kérdésből álló kérdőívet, melyet a szűk hat hét leforgása alatt 1083 polgár töltött ki. A válaszadók közül 1038 ember (96%) elégedetten távozott a hivatalból, 30-an (3%) jelölték be azt, hogy „részben elégedettek”, s csupán 15 fő (1%) fejezte ki elégedetlenségét.
    
    A Polgármesteri Hivatalban (ide tartozik többek között az Adóiroda, az Okmányiroda, a Gyámhivatal, a Jogi iroda, az Építéshatóság, a Szociális csoport is) a válaszadók szerint jól halad az ügyek intézése, a polgárok 88%-a kevesebb, mint fél órát töltött várakozással. A felmérés adatai szerint a köztisztviselők munkájának hatékonyságát is pozitívan értékelhetjük, az ügyek 89%-át első alkalommal sikerül elintézni, a polgárok 10%-a tért vissza többször a hivatalba ugyanabban a kérdésben.
    Az ügyintéző magatartását 96% (több mint ezer fő) udvariasnak találta, öten látták úgy, hogy barátságtalan volt velük a hivatali dolgozó. A válaszok szerint az egyenlő bánásmód követelménye érvényesül az egri hivatali munkában, s az is kiderült, hogy bár van igény az elektronikus ügyintézésre (59%), nagyon sok ember (41%) továbbra is igényt tart arra, hogy személyesen találkozzon az ügyintézővel, jelen legyen akkor, amikor problémájával, beadványával foglalkoznak.
    
    A felmérés egyetlen negatív eleme, hogy nagyon sokan nem ismerik a város honlapját, így a www.eger.hu oldal által nyújtott számos lehetőséget sem. A válaszadók több mint 60%-a elégedett a városi portállal, de 35% - közel 450 fő - nyilatkozott úgy, hogy nem találkozott még az oldallal. 50 embertől kaptunk visszajelzést, miszerint változtatna a www.eger.hu megjelenésén, vagy felépítésén.
 
 

 
 

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!